Så lycklig!!
DATUM: 2013-09-29 | TID: 22:30:57 | KATEGORI: Allmänt

Hellu!
Har glömt att blogga nu i helgen... Men jag tänkte berätta om den nu!

på lördag morgonen så var ju jag, klara, Tova och Wilma på avenyn och köade för att få biljetter till one directions konsert! Så efter många timmars väntan så fick vi äntligen tag på biljetter! Det är inte dem bästa platserna men vi fick endå biljetter till den första konserten i Stockholm. Går verkligen inte att beskriva hur glad jag är!!! Så den 13 juni kommer jag och mina girls äntligen få se våra idoler!

Sen ungefär vid 10 tiden kom jag hem. Då skyndade jag mig att duscha och fixa iordning mig, och så gick jag till Sanna för att fixa till det sista innan vår tjejmiddag. Sen så skulle hon spela match, så jag drog hem och sov en stund. Eftersom jag hade köat hela natten så var jag ganska trött.. Hahah. Sen gick jag hem tillbaka till Sanna. Sen skulle vi fixa våra outfits, maten och  några andra saker på bara en halv timma... Man kan säga att det var ganska stressigt hahah. Men kvällen blev as lyckad, så det va kul. Jag fick även massa fina presenter, blev verkligen jätteglad! Jag tänkte att jag skulle ta kort på allt och visa i ett inlägg imon. 

Men just nu så ligger jag i min säng och ska lyssna på Nicole och Chloès podcast innan jag somnar. Kan verkligen rekommendera deras podcast, dem tar upp massa olika bra ämnen.

Hoppas eran helg också har varit bra! Puss och godnatt! 








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?