Svar på frågor
DATUM: 2014-02-09 | TID: 15:32:02 | KATEGORI: Allmänt

Som en liten start så tänkte jag att jag skulle svara på några av frågorna jag fick i vintras...
 
Q: Vad tycker du om din klass? 
A; Från ett helhetsperspektiv så är klassen sämst... Men klart finns det ju vissa i klassen som är riktigt trevliga och goa, men annars så ogillar jag min klass stark.
 
Q: Favoritaffär? 
A: Alla basics affärer som Gina, Bikbok, HM, Design only, Zara m.m.
 
Q: Favoritcafe? 
A: Var faktiskt på ett grymt mysigt fik i Haga för inte så länge sen, så det är la favoriten för tilfälligt
 
Q: Viktigast i garderoben?
A: Svarta jeans, helt klart.
 
Q:Vad tänker du på för gymnasium/linje? 
A: Min plan är att gå Hulebäck Natursamhäll.
 
Q: Snyggaste i din klass HAHA? 
A: Finns typ ingen snygg.. hahah
 
Q: Beskriv The Fooo med 10 ord😏 
A: Oj, tycker det räcker med ett ord: Underbara!
 
 
Q:Myskväll/utekväll? 
A: Båda är ju trevlig, men om jag måste välja så blir det nog Myskväll!
 
Q: Vart vill du resa? 
A: Har en liten dröm om att flytta till London när jag blir äldre.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?