Home Sweet Home!
DATUM: 2013-09-25 | TID: 18:06:56 | KATEGORI: Allmänt

 Hejsan allihopa!
Som ni kanske ser så har jag äntligen ändrat designenl Hoppas ni gillar den lika mycket jag!
 
Som ni kanske märkte så bloggade jag inget igår. Så tänkte bara berätta lite kort om vad som hände. 
Vi började 10, vilket va as gött eftersom man fick lite sovmorgon då. Så hela klassen  träffades i Angered och så började vi vandra. När vi hade gått ett tag så lyckades jag ramla, och då mosade jag hela min matsäck... Vilket inte kanske var så jätte lyckat hahah. Sen åt vi våran mat och efter det så skulle vi paddla. Dagen var la helt okej, men
 
jag var inte hemma förens kl 17...
 
Men idag så har jag bara varit i skolan och enda sen jag kom hem så har jag bara slappat. Men ska nog ta och plugga lite snart. Nu har jag inte så mycket mer att berätta än att vi ska till Universeum imon. Hahah älskar universeum så det ska säkert bli kul. Men här kommer några bilder ifrån gårdagen...
 
 
Puss och Kram!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?