A day witout laughter is a day wasted
DATUM: 2013-09-23 | TID: 19:31:06 | KATEGORI: Allmänt

shoo allihopa!
Känner mig så grymt sämst på att blogga, men ska försöka bättra mig!  
Ajja, i helgen har jag varit med kompisar, pluggat och bara tagit det lugnt. Annars har jag inte gjort så mycket annat...  Helgen går verkligen alldeles för fort!
 
Men idag har jag varit i skolan, och så fick vi tillbaka 3 prov! As gött att vi inte har några prov denna vecka, då hinner man ju lägga ner lite mer tid på läxorna ;). När vi hade slutat så var jag med Elvira en stund, och sen gick jag hem och åt lite. Efter det så åkte jag och mamma till allum för att köpa springtigths eftersom alla nior ska ju ha någon paddling/vandring dag imorgon... är så fett otaggad!  
 
 
 
 
 



 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?