Piss väder....
DATUM: 2013-10-28 | TID: 17:07:20 | KATEGORI: Allmänt

Tjooo allihopa!
Jag har ju typ inte bloggat något idag eller igår så jag tänkte bara uppdatera er vad som har hänt de senaste dagarna! :)
 
Igår så var jag med Elvira. Tanken var att jag skulle hitta en vinterjacka, men hittade ingen som jag gillade speciellt mycket.. sen så gick jag in på Rut and Circle och så hittade jag två tröjor som jag gillade, men blev osäker på om jag skulle köpa dem, så jag och Elvira åkte hem. Och när jag precis hade kommit innan för dörren så ångrade jag mig som fan för att jag inte hade köpt tröjorna, så det var bara att ge sig ut i regnet igen... hahah smidigt va? 
 
Och idag har det inte hänt så mycket har bara städat och kollat på tv... Och nu hade jag tänkt att jag skulle börja packa eftersom jag ska till pappa idag! Sen får vi se vad som händer ikväll, men antagligen blir det bara att vara hemma.
 
Sen är jag grymt glad eftersom The Fooo kommer till Göteborg på Söndag och ska ha en liten mini konsert här! ska bli as kul.
 
Puss och kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?