Längesen...
DATUM: 2013-10-23 | TID: 23:52:00 | KATEGORI: Allmänt

Jaa, det var ju nu ett tag sen jag blogga. Eftersom jag bara har varit allmänt lat, och inte orkat med bloggen.
Blir så sjukt omotiverad att blogga, headern är sten ful, och designen vill man ju bara bajsa på... Hahahha. Jaaja, men de senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Det har bara varit plugg... Superkul... Men idag så har det varit niornas dag. Då besökte jag Polhems gymnasiet. Han som visade oss runt på skolan var typ helt stum.. Han sa bara massa konstiga grejer, och sen släppte han oss vid typ 2.. Så det kändes inte som om jag fick ut så mycket av besöket, men polhem känns klart som ett alternativ som gymnasium för mig!
 
Är så sjukt taggad på helgen och höstlovet!! I helgen ska jag jag gå och checka One Directions nya butik i Arkadern, vilket kommer bli awesome. Sen på höstlovet kommer kanske The Fooo till göteborg! Har längtat så länga på att fåå träffa dem, så hoppas hoppas! Sen resten av lovet blir det bara att chilla med kompisar och ladda inför ny vecka i skolan!
 
 
 
 
Kan ju bara tilläga att det var exakt 6 månader sen jag var på Justin Biebers konsert i Globen! Kan knappt fatta att det har gått ett halv år... Sen kan jag ju erkänna att jag grät mig igenom hela konserten... Hahahha! (Tänkte bara säga det att min kusins kompis bror tatuerade Justin när han var i Sverige... Själv tycker jag det är as cooolt hahhaha!)
 
 
Vill träffa dem nu! 
 
 
 
Puss och godnatt! <3
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?