Kålltorpslunken...
DATUM: 2013-10-02 | TID: 23:34:33 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan alla swagiga bloggläsare!

Idag har jag sprungit kålltorpslunken. I början så sprang jag med as bra tempo, men sen gick jag typ as mycket håll... Kändes typ som om någon stod och slog mig i magen... Så efter det så bestämde jag mig för att ta det lite lugnare. Sen sprang typ alla om en, och då kändes det inte liks kul... Hahahah. Men ska bättra min kondition tills nästa år! Efter att jag hade sprungit så drog jag och Elvira hem till henne och bakade  lite chokladbollar (man måste ju få unna sig lite gott i bland ;)) och bara tog det lugnt. Sen så drog jag hem. Och just nu ligger jag i min säng och ska alldeles strax måla mina naglar innan jag somnar! Godnatt alla! 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?