Hitta Nemo
DATUM: 2013-10-18 | TID: 21:16:00 | KATEGORI: Allmänt

Tjooo bloggen!
 
Dagen har varit ganska seg... Typ inte hänt något speciellt i skolan, och jag har bara varit allmänt sur...hahah.
Sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, bara tjockat mig hahah. Men nyss så kollade jag klart på Hitta Nemo, ni får mobba mig så mycket ni vill men jag älskar verkligen den filmen. Och nu hade jag tänkt att kolla på Never Say Never. Bästa filmen ever (bättre än hitta nemo hahah)!!
 
Ni är så fett dåliga på att kommentera... 
Tycker ni att jag ska ha någon frågestund eller något liknande?
 

 
(Justin är verkligen en av dem finaste människor som existerar på denna jord... Belieber  for ever! <3)
 
 
Puss och kram!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?