Good night!
DATUM: 2013-10-12 | TID: 00:40:07 | KATEGORI: Allmänt

Tjenare bloggen!
Som ni kanske har märkt så har jag haft en kort blogg pause, eftersom att det har varit as mycket i skolan och mycket plugg! Tidigare så gjorde Sanna ett litet blogginlägg som ni kanske såg. Hon är min lilla cute pie hahah.

Men idag har jag inte gjort så mycket. När jag kom hem så låg jag bara och chillade i soffan, sen kom pappa hem och så hade han köpt hem räkor! Asså räkor är ju typ det bästa som finns... Jaaja sen efter att jag hade ätit så var jag med Tova, Sanna, Tilda och Klara. Det va as mysigt! Vi bara chillade och tog lite kort. Bilderna som vi tog kommer upp på bloggen imon! Men nu har jag inte så mycket mer och säga förutom att min dator är helt paj... Vilket suger så sjukt mycket! Men jag ska lämna in den till dataexperten i skolan på måndag hahah. 
Vi hörs imon!

(Lånade en bild ifrån Klaras blogg)

Puss och kram!


♥ SKRIVET AV Ssnna

Asså snälla den bilden snälla johanna snälla

DATUM: 2013-10-13 | TID: 00:46:46



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?